Kontaktskjema

Dersom det er noe du lurer på med Credits Flex+ er du velkommen til å skrive en melding til oss via kontaktskjemaet under. Vil du heller snakke direkte med vår kundeserviceavdeling kan de nås på telefon 05115.
Velg emne*


På ditt Credits Flex+ kredittkort har du fått tildelt en kredittgrense på bakgrunn av en kredittvurdering. Denne kan du søke om å endre etter at du har hatt kortet i minimum tre måneder.

Husk å skrive hvilken kredittgrense du ønsker i feltet som heter 'din melding'.



Glemt PIN?
Av sikkerhetsmessige årsaker er det ikke mulig å bestille ny kode til ditt eksisterende kort. Dersom du har glemt din PIN-kode kan vi bestille nytt kort med tilhørende kode og sperre ditt gamle kort.

Benytt feltet ‘din melding’ for å stille spørsmål.


Du vil motta faktura fra Credits Flex+ helt i begynnelsen av hver måned, forfall vil være den 20. Du kan selv velge om du vil betale hele beløpet, eller kun å betale minstebeløpet (kr. 300). Samme KID nummer skal alltid benyttes.

Avtalegiro/e-faktura:
Vi tilbyr dessverre ikke avtalegiro eller e-faktura på Credits Visa, dersom du ønsker at trekket skal gå automatisk hver måned anbefaler vi at du setter opp et fast trekk i nettbanken din og setter summen til minstebeløpet som er kr. 300.


Du kan søke om Credits Flex+ på vårt online søknadsskjema, eller ringe vår kundeservice på tlf. 05115.

Du vil motta kortet innen en uke fra du har søkt. PIN-koden kommer i separat forsendelse et par dager etter kortet.


Har du flyttet eller skiftet telefonnummer? Skriv din oppdaterte informasjon i feltet for ‘din melding’.

Fullt navn*
E-postadresse*
Din melding: